20 абонати на ден се жалват от надути сметки на парното

Споделете лесно и бързо тази публикация

По около 7000 жалби годишно срещу “Топлофикация” за надписани сметки подават граждани във Федерацията на потребителите.
Това заяви, нейният изпълнителен секретар Емил Георгиев, цитиран днес от “Монитор”. Това прави по около 20 оплаквания средно на ден.

Със съдействието на федерацията са заведени 2000 дела срещу дружеството, като 65% от тях са спечелени от потребителите. Жалби срещу спирането на топлата вода сега обаче няма.

“Според мен това е напълно очаквано, защото хората са обезкуражени и не вярват в системата. Случаят с обезщетението на софиянка от 4 стотинки е напълно показателен”, коментира Емил Георгиев.

Според него е недопустимо от “Топлофикация” да съветват гражданите да не пускат крана с топлата вода, за да не се начисляват суми към фактурите.

“Как един потребител може да докаже дали е пускал крана? Кой знае след това какви сметки ще получат потребителите, чудно ми е как ще ги изчислят от дружеството”, каза още Георгиев.

От канцеларията на омбусдмана Мая Манолова уточниха, че жалбите само против столичната топлофикация от началото на годината са 293. Основно те са против плащането на сградна инсталация, начисляването на сметките, индивидуалните откази от услугата

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *