„Фейсбук“ въвежда големи промени

Споделете лесно и бързо тази публикация

„Фейсбук“ обяви, че въвежда големи промени. Първата и голяма промяна е, че в основната рубрика „Новини“ (News Feed) ще се отдава предимство на снимки и публикации на семейството и приятелите за сметка на съдържанието, публикувано от търговски марки, медии, известни личности и други страници.

Вероятно резултатът ще доведе по-малко прекарано време от потребителите във водещата социална мрежа.
Промяната ще доведе до по-голяма тежест на социалните контакти и отношения, според продуктовия мениджър на News Feed Джон Хегман.

„Това е голяма промяна“, каза той пред „Франс прес“, цитиран от news.bg.

„Хората реално ще прекарват по-малко време във „Фейсбук“, но ще се чувстваме добре, защото ще направим прекараното време по-ценно“, изтъкна Хегман.

„Например, семеен видеоклип ще се смята за по-важен, за да му се обърне внимание, отколкото на информация за звезда или любим ресторант.

Смятаме, че комуникацията между хората е по-важна от пасивно консумирано съдържание“, подчерта Хегман и добави, че това ще бъде една от най-важните промени, които са правили.

Съоснователят и шеф на „Фейсбук“ Марк Зукърбърг заяви, че свързването на хората и засилването на комуникациите в реалния свят са приоритети за компанията.

Google, Twitter и Facebook са под натиск, тъй като позволяват разпространението на фалшиви новини. „Фейсбук“ вече въведе серия от промени за разрешаване на проблема.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *