„Реактивните момичета“ на Cartoon Network вдъхновиха британската модна дизайнерка Кейти Иъри за първата й изцяло женска колекция

Споделете лесно и бързо тази публикация

Оригиналната колекция беше представена по време на Лондонската седмица на модата. Тя се състои от 15 части и символизира женската сила, равноправие и разнообразие

Посланиците на женската сила на Cartoon Network – Реактивните момичета вдъхновиха лондонската модна дизайнерка Кейти Иъри за първата й изцяло женска колекция. Тя беше представена ексклузивно на тренд-сетърите в бранша в навечерието на седмицата на модата в Лондон. Шоуто отдаде почит на женската сила с изцяло „реактивен“ сценичен фон и женски скейтбордистки отряд.

Колекцията от 15 части „Реактивните момичета“ включва топове, блузони, рокли и панталони, както и гама „mini-me“ за силни жени и амбициозни момичета. Колекцията ще бъде налична по-късно тази година в избрани магазини и бутици в цяла Европа, Северна Америка и Азиатско-тихоокеанския регион. За да подкрепи старта, Иъри създава специални дисплеи и концепции за прозорци за търговците на дребно.

Кейти Иъри_Джоан Броудфийлд
Кейти Иъри и Джоан Броудфийлд

Първите стъпки на дизайнерката на изцяло женска територия съвпадат с 20-годишния юбилей на „Реактивните момичета“, който почита глобалния феномен и неговото послание за овластяване на жените.

„Реактивните момичета“ и Кейти Иъри са в перфектна симбиоза и споделят смел визуален стил и непоколебима ангажираност да празнуват разнообразието, самоизразяването и равноправието“, обяснява Джоан Броудфийлд, вицепрезидент на Cartoon Network Enterprises EMEA. „Нещо повече: фактът, че Реактивните момичета вдъхновиха първата изцяло женска колекция на Кейти Иъри е неоспоримо доказателство за социалната значимост на марката и креативната й привлекателност. Това е наистина специална колекция и съм убедена, че ще предизвика огромен бум на пазара“.

Самата Кейти Иъри сподели: „Аз съм голям фен на Реактивките и бях толкова развълнувана, че съм партньор на Cartoon Network за моята дебютна колекция дамски дрехи в Лондонската седмица на модата. Исках да вкарам трите супергероини със себе си в нова ера на женско овластяване. Моята колекция празнува разнообразието и разбива стереотипите за социалните роли на половете. Тя е комбинация от уникални принтове с луксозни материали – символ на смелост и грация. Надявам се колекцията ми наистина да вдъхнови ново поколение млади жени да се чувстват силни.“

Cartoon Network EMEA

Cartoon Network е обичан от всички канал, фокусиран основно върху момчешката, но харесван и от момичешката аудитория заради своите комедийни и приключенски предавания. Програмата и съдържанието третират теми, които са близки до децата – хумор, приятелство, въображение, екшън и приключения. Cartoon Network е насочен към момчета и момичета на възраст 6–-12 г. и чрез разнообразното си и световно успешно съдържание цели да ги предизвиква да бъдат самите себе си. В програмата на канала се открояват анимационни комедии като „Невероятният свят на Гъмбол“, „Време за приключения“, „Парк шоу“, „Кларънс“, „Стивън Вселенски“, „Чичо дядко“, както и превърналите се в класика екшън поредици „Бен 10: Омнивърс“ и „Малки титани: В готовност!“

От старта си като паневропейски канал през 1993 г. до момента Cartoon Network е локализирал услугите си в Европа, Средния Изток и Африка, където „говори“ 19 езика и „влиза“ в повече от 142 милиона домове в над 70 държави. Cartoon Network предлага забавление и чрез своя отличаван с награди уебсайт, както и чрез игри, видео при поискване, мобилни приложения и огромно разнообразие от лицензи и рекламни артикули. Cartoon Network е търговска марка, собственост на Turner Broadcasting System International, Inc. – подразделение на Turner Broadcasting System, Inc. (TBS) – една компания на Time Warner.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *