Бояна Бояджиева откри нова PR агенция

Споделете лесно и бързо тази публикация

Днес ще разговаряме с Бояна Бояджиева. Поводът е старта на нейната PR агенция2B-consult.

На кратко за Бояна мога да кажа, че тя завършва Медицинския и Софийския университет (Журналистика , Международна журналистика и Профил радио).  Води собствено радио предаване в Алма Матер – “ Нищо Общо“. По същото време започва да се занимава с ПР и организация на събития. Редактор на светски колонки и списания на свободна практика ( freelanser).
От 2015 г. работи в ИА „Дартс нюз“ като ПР и ръководител на агенцията. Завършва магистратура във ВУЗФ ,“ Журналистика , продуцентство и финанси“.
През октомври 2016г. с много висок резултат, успешно защитава и получава сертификат от Университета в Пенсилвания – English for Journalism.
През юни 2017г. печели награда VIP MEDIA AWARDS 2017 „Журналист на годината“ в категория „Актуални новини“.
Печели пълна стипендия  и учи „PR in Social Media“ в NUS – National University of Singapore.
Едно от лицата на кампанията „Успели българи дават личен пример“.
Януари 2018г. получава сертификат от Google – Основи на онлайн Маркетинга.

– Здравейте г-жо Бояджиева. Защо точно сега решихте да създадете собствена агенция?

– Здравейте. Това е естествено продължение на пътя, който съм поела в професионалното си развитие. Когато човек натрупа достатъчно опит, когато има списък от редовни клиенти и когато е търсен, логично тогава идва момента, в който трябва да застане зад името си и самостоятелно да продължи да развива това, което е изградил до момента.

 – Сама ли предпочитате да работите?

– Не, разбира се, че не!  Аз съм лицето на агенцията, но винаги  разчитам на моя екип от партньори и колеги, които са се доказали пред мен. Екипната работа е много важна в нашата сфера. Работя с хора, в които вярвам и заедно сме една добре  бих казала «смазана машина»  ( смее се).

– Разкажете ни нещо за 2B-consult.

– За краткото време на пазара, консултантската агенция „2b-consult“ е изградила репутация на една от най-бързо развиващите сe в страната. За нас най-важното в процеса на работа  е добрата идея и бързия план за действие (основата върху, която стъпва всеки успешен PR). Ценим времето и винаги се стремим да го използваме максимално в полза на клиента.

– Знаете, че в днешно време, PR е доста популярна дума в страната. Вашия бранш изобилства от PR консултанти.

– За съжалени е така. Казвам за съжаление, защото пазара е затрупан от хора, които мислят, че PR се прави лесно и ще им донесе бърза и лесна слава без усилия. За щастие клиентите все повече започват да подбират внимателно консултантите, с които работят и с времето този пик ще отшуми. Хората, които не стават за тази работа, няма как да издържат дълго. Хората, които не приемат сериозно тази професия, рано или късно се отказват, защото наистина работата ни се базира на много труд, много енергия, постоянство и упоритост. И най-важното. Трябва да обичаш това, което правиш. Една комбинация между разум и емоция. Трябва естествено да знаеш и къде точно е баланса между тях.

– Имате ли притеснения относно конкуренцията?

– Не! Категорично, не!  Имаме страхотни отношения с доста колеги. Залагаме на дипломация и поддържаме добри контакти с професионалисти в този бранш. Когато си търсен и броя на хората, които искат да работят с теб нараства, значи правиш нещата правилно. В това отношение конкуренцията стимулира и развива, а не е повод за притеснение.

– Благодаря ви за отделеното време и пожелавам много бъдещи творчески успехи на 2B-consult!

– И аз благодаря! За финал нека кажем. Да бъдеш консултиран правилно, за нас е основна цел, която следваме и доразвиваме с упоритост и постоянство.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *