Българите съживиха пазара на имоти по Черноморието

Споделете лесно и бързо тази публикация

Новата перла на Свети Влас – Хоризонт, с номинация от Морските Оскари

Българите съживиха пазара на имоти по българското Черноморие след 3-годишното затишие, предизвикано от отлива на руснаци и англичани от имотния морски пазар, коментират експерти 2 седмици преди церемонията за четвъртото издание на Морските Оскари. Царската градина на луксозния жилищен комплекс Аргищ Партез в Златни пясъци, известен като Шумерски дворец, ще отвори врати за гостите на събитието на 17 август от 20 ч.
Най-новата перла в Свети Влас – жилищният комплекс Хоризонт (Horizont), разположен в южната част на курорта, предизвика интереса на купувачите, които усилено търсят имоти на първа линия. Разположен непосредствено до морския бряг, с перфектни условия за отдих и целогодишно живеене, комплексът отговаря на изискванията на българи и чужденци, съобщават организаторите на церемонията ВИП Комюникейшън.
Архитектите са заложили и на друго важно изискване за комфорта на купувачите – жилищата са проектирани така, че всички апартаменти да бъдат с красива гледка към морето. Фасадата е издържана в неокласически архитектурен стил, съчетан със средиземноморски елементи. Панорамните прозорци предлагат живописен изглед към древния Несебър и позволяват максимално естествено осветяване на помещенията в сградите. В строителството се използват само най-качествените материали и най-новите технологии.
Общият брой апартаменти е 107, разделени в три корпуса.
Кои са най-успешните проекти и личности по родното Черноморие ще стане ясно по време на четвъртото издание на Мarine Lifestyle Awards 2018, като номинациите ще продължат до 10 август. Основна цел на събитието е да подпомогне популяризирането и отличаването на добрите практики и успехите на българските компании у нас и по света, да подпомогне техните стремежи за по-добро качество на живот в България. Повече информация в страницата на организаторите: www.vipcompr.com
Социално измерение на събитието е свързано с целогодишната кампания на PR-агенция ВИП Комюникейшън е за подпомагане на социално слаби отличници, които искат да останат да учат и да работят в България. Под патронажа на Ротари Клуб Самоков и ERP-Academy.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *