Теленор отбеляза Деня за безопасен интернет с Instagram кампания с Атанас Колев

Споделете лесно и бързо тази публикация

Instagram профилът на певеца Атанас Колев стана централен елемент в кампанията за безопасен интернет и дигитална
грамотност „От теб зависи“ на Теленор по повод Международния ден за безопасен интернет на 5 февруари.

През целия ден Наско оставяше решението за това какво да прави на своите
фенове, които гласуваха чрез анкети в Instagram историите на певеца. Интернет
потребителите решаваха какво ще направи той – от избора му на закуска, до това
какво да публикува във Facebook профила на свой приятел и дали да публикува
чужди голи снимки. Целта на въпросите бе да демонстрират различните
опасности в интернет. В края на кампанията Наско разкри, че
предизвикателствата са част от кампанията на Теленор и призова феновете си да
не прибягват до крайности в името на популярността си онлайн и да не оставят
интернет да контролира истинския им живот.
Кампанията „От теб зависи“ се провежда за втора година по повод
Международния ден за безопасен интернет, съвместно с Националния център за
безопасен интернет. На сайта на кампанията има материали, които да помогнат
на подрастващите да научат повече за опасностите в интернет и как да се борят с
тях.
Също така, на 5 февруари Теленор награди най-добрите участници в
програмата „Киберскаут“ за 2018 г. Програмата на Центъра за безопасен интернет
и Теленор се провежда от 2015 година насам и има за цел да повиши
информираността на учениците и техните преподаватели относно рисковете в
интернет и начините за тяхното преодоляване. През 2018 г. бяха обучени общо
506 ученика от 28 училища в 16 населени места. През различни дейности те
успяха да достигнат до още 2000 техни връстника и най-добрите заеха първите
места в национално състезание между различните отряди.
От 2006 г. Теленор традиционно и активно подкрепя инициативите за
осигуряване на безопасен интернет, сред които Речник на социалните мрежи и
Наръчник за видовете онлайн-тормоз. Компанията бе първият телеком в България,
който въведе филтър за блокиране на материали в интернет, които съдържат
сексуална злоупотреба с деца.
Теленор е водеща телекомуникационна компания с над 3,1 милиона активни
потребители в България. От 1 август 2018 г. Теленор България, заедно с
Теленор Унгария и Теленор Сърбия и Черна Гора, са част от PPF Group.
PPF Group инвестира в множество пазарни области – банкови и финансови,
телекомуникации, биотехнологии, застраховане, недвижими имоти и селско
стопанство. PPF Group оперира в Европа, Азия и Северна Америка. Групата
притежава активи на стойност почти 38 млрд. евро (към 30 юни 2018 г.).

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *