Над 412 хил. клиенти на ЧЕЗ получават фактурите си онлайн

Споделете лесно и бързо тази публикация

412 544 клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД са предпочели да получават сметките си по електронен път, съобщават от компанията.

През 2018 г. отказалите се от хартиения носител на сметката за електроенергия са 44 787. Близо 17 000 от тях са направили регистрацията си за електронна фактура по време на We Do Green – инициатива на „ЧЕЗ Електро България“ АД за засаждане на дървета в обезлесени територии в гори, паркове и населени места в Западна България.

По време на събитията от We Do Green над 300 доброволци са засадили 1 774 дървета на територията на Западна България, а използващите електронна фактура клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД са спасили от изсичане три пъти повече дървета, уточняват от компанията. Предоставената възможност за електронна фактура е позволила на клиентите й да намалят използването на хартия с 9 888 000 листа годишно, с което всяка година спестяват 211 мегаватчаса електроенергия, необходима за производството им.

Електронната фактура дава достъп на клиентите до архив на месечните им сметки за електроенергия, отбелязват от ЧЕЗ. Тя е безплатна и може да бъде заявена на корпоративния уебсайт www.cez.bg, в центровете за обслужване на клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД, на телефон 0700 10 010 или в офисите на EasyPay.

За целта е необходимо да се предостави клиентски номер, оторизационен код и имейл адрес. След регистрацията клиентите могат да следят документите си както в електронния архив на сайта, така и на посочения от тях имейл адрес.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *