Coca-Cola Канела без захар с отличие „Продукт на годината“ за 2019 г.

Споделете лесно и бързо тази публикация

Coca-Cola Канела без захар е „Продукт на годината“ за 2019 г. в категория безалкохолни напитки. Престижните международни отличия за иновации в потребителския сектор „Продукт на годината“ бяха раздадени на специална церемония.

В третото издание на конкурса се състезаваха десетки нови и иновативни продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца, които бяха позиционирани в 25 категории. Във всяка отделна категория победителят е само един и се определя от независим потребителски вот.

„Coca-Cola Канела без захар е поредната иновация, с която отговаряме на търсенето на нови вкусове и стремежа на нашите потребители за по-балансирано хранене. Това е част от глобалната стратегия на компанията Кока-Кола за разширяване на портфолиото с нискокалорични напитки. Отличието „Продукт на годината“ е доказателство, че вървим в правилната посока и ни вдъхновява да продължаваме да създаваме нови вълнуващи вкусове на Coca-Cola с по-малко или изцяло без калории“, коментира Светлана Димитрова, старши бранд мениджър „Газирани напитки” в Кока-Кола България, която получи наградата заедно с Антон Тодоров – ръководител „Стратегическо управление на марките“ в Кока-Кола Хеленик България.

Световният конкурс „Продукт на годината“ се провежда ежегодно в над 40 страни с една и съща цел: да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Победителите в отделните категории се излъчват от потребителите в резултат на независимо национално представително проучване, реализирано от авторитетна изследователска агенция. За България проучването бе осъществено от Nielsen Bulgaria сред 2500 респонденти, следвайки уникалната методология на програмата.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *