Лидл България дари 15 000 лева на УНИЦЕФ

Споделете лесно и бързо тази публикация

Главният изпълнителен директор на Лидл България Милена Драгийска връчи чека на д-р Джейн Муита, представител на УНИЦЕФ в България

150 000 лева е сумата, която Лидл България дари на УНИЦЕФ в рамките на партньорството между двете организации. Средствата са набрани от продажби на продукти от детската серия на Lidl с марка Lupilu и се даряват в подкрепа на програмата за ранно детско развитие на УНИЦЕФ в България.
Партньорство между Лидл България и УНИЦЕФ стартира в началото на март като освен набирането на средства, в рамките на кампанията се организираха и редица активности, целящи промяна на нагласите и подкрепа, свързана с пълноценната грижа за малките деца.
„Щастливи сме, че с това партньорство допринасяме за по-доброто развитие на най-малките в нашето общество. Програмата на УНИЦЕФ за ранно детско развитие е изключително важна и смятаме, че нашето дарение и всички съвместни дейности, които реализираме заедно с тях, ще помогнат на повече родители в стремежа им да осигурят на своите деца качествена и пълноценна грижа за цялостното им развитие“, сподели Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
„В УНИЦЕФ се гордеем, че имаме корпоративни партньори като Лидл България, с чиято подкрепа допринасяме за благосъстояние на децата на България. Ние знаем, че пълноценното и стимулиращо взаимодействие между най-малките деца и техните родители положително и трайно увеличава потенциала на детето. Ето защо всички родители трябва да бъдат подкрепeни и подсигурени със знанията, уменията и времето, от които се нуждаят, за да направят трайна и положителна разлика в живота на децата си. Ранното детско развитие на децата позволява да са по-здрави и да се представят по-добре в училище, като им помага да допринесат повече за развитието на тяхната страна, когато пораснат”, каза д-р Джейн Муита, представител на УНИЦЕФ в България.
В рамките на кампанията беше публикувана и онлайн наръчник „КАК от 0 до 1?“ със съвети за правилно общуване и активен контакт за настоящи и бъдещи родителина деца до 12 месеца. Той е достъпен безплатно на lidl.bg/unicef и на roditel.unicef.bg.
Средствата от съвместната кампания се използват за насърчаване на пълноценна родителска грижа чрез мрежа от патронажни услуги в страната в това число обучение за патронажните медицинските сестри на територията на цялата на страната. Обучението е фокусирано върху подобряване на компетенциите на сестрите в посока развитието на детето, ефективната комуникация и взаимодействие с родителите за усъвършенстване на техните умения за полагане на грижи за детето, както и ранното стимулиране – чрез игра, позитивно общуване, споделено четене и др. Средствата ще се използват и в подкрепа на програмата „Работилници за родители“, която е насочена пряко към подобряване на техните умения, свързани с позитивното родителство.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 30 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 95 магазина в 47 града и близо 2700 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки.
За УНИЦЕФ:
УНИЦЕФ работи на местата с най-тежки условия, за да достигне до най-уязвимите деца. За да спаси живота им. За да защити правата им. За да им помогне да реализират пълния си потенциал. Работим за всяко дете, навсякъде, всеки ден – в над 190 държави и територии – за да създадем по-добър свят за всеки. И никога не се отказваме.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *