“Фейсбук” разследва пробива на лични данни за 50 милиона потребители на “Инстаграм”

Споделете лесно и бързо тази публикация

“Фейсбук” (Facebook Inc.) разследва как информацията за близо 50 милиона потребители на “Инстаграм” (Instagram), включително за високопоставени “влиятелни” потребители, е била на разположение онлайн на сървър на компанията Amazon.com и е била лесно достъпна за всеки, заявиха във вторник от “Инстаграм” пред Би Би Си.

“Разглеждаме въпроса, за да разберем дали описаните данни – включително имейли и телефонни номера – са били от “Инстаграм” или от други източници. Ние също така се допитваме с компанията Chtrbox откъде идват тези данни и как те са станали публично достъпни. Chtrbox е базирана в Мумбай компания за маркетинг в социалните медии, която плаща на “Инстаграм” за влиятелните лица или за потребители с голям брой последователи за публикуване на спонсорирано съдържание.

Базата данни, съдържаща информация за мнозина клиенти, беше изтеглена от Chtrbox след запитване от компанията Techcrunch (американски онлайн издател), която за първи път докладва за проблема.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *