Ексклузивна мач зона в Ларгото посрещна най-концентрираните фенове на УЕФА Шампионска лига

Споделете лесно и бързо тази публикация

Освен че успя да открие най-концентрираните фенове на турнира чрез онлайн
двубой на погледи с Андреа Пирло, екипът на Heineken ни показа и как се прави
наистина ексклузивна мач зона за Финала, в превърналото се в традиция за
бранда събитие, в което кани феновете на футбола да споделят заедно
емоцията от надпреварата, за да се наслаждават на отличния вкус на Heineken и
Heineken 0.0.


По време на финалния двубой, феновете имаха възможността да гледат
последния спектакъл от футболния турнир в обстановка, която със сигурност ще
остане завинаги в спомените им. Емоционалната битка между “Ливърпул” и
“Тотнъм” бе прожектирана под стъклените куполи на комплекс “Антична Сердика”
– историческо място, достойно за епичен двубой като този.
Пътят до поканата за това събитие беше също толкова вълнуващ. В специално
създадения сайт на Heineken – The Focus, феновете трябваше да премерят сили
с италианската футболната легенда – Андреа Пирло. Почти 40 000 онлайн
двубоя бяха отчетени. А на 1 юни, 100-те регистрирани най-добри изпълнения
стигнаха и до входа на Ларгото.
С предизвикателството си Heineken припомни, че в нощта на решаващия мач, не
трябва да губиш концентрация дори и за секунда, защото когато най-малко
очакваш, може да се случи всичко.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *