Huawei с уъркшоп за визуално съдържание, създадено със смартфон, в седмицата на Теленор „Офис на открито“

Споделете лесно и бързо тази публикация

Huawei ще бъде част от инициативата на Теленор „Офис на открито“, която ще се проведе
в столичния парк „Заимов“ от 10 до 14 юни. Глобалният бранд ще представи на 11 юни от
16 часа специален уъркшоп, посветен на визуалното съдържание, създадено със
смартфони.
В уъркшопа на Huawei по време на “Офис на открито” на Теленор ще вземат участие
популярният фотограф и посланик на Huawei P30 Димитър Караниколов
(https://www.instagram.com/karanikolov/?hl=bg), водещата, певица и продуцент на първото
българско телевизионно предаване, заснето с Huawei P30 Pro, Сантра, и TB продуцентът
Теодора Димитрова, която през последната година е отговорна за видео съдържанието на
Huawei в социалните мрежи, което също е реализирано с флагман моделите на
компанията.
Основната тема на уъркшопа ще е как с помощта на мобилните устройства може да се
създава ефективно и впечатляващо визуално съдържание за онлайн и офлайн каналите
за съвременния бизнес. Събитието е подходящо както за опитни журналисти и блогъри,
фрийленсъри и инфлуенсъри, така и за представители на разнообразни бизнеси от
всякакъв мащаб. Всеки съвременен бизнес има нужда от въздействащо фото и видео
съдържание за своя уеб сайт, елетронен магазин, Facebook страница, YouTube канал,
Instagram профил и други. Събитието е отворено и за всички феновете на мобилната
фотография и видеография, които в България са много.
Димитър Караниколов, който доби популярност със своите впечатляващи фотографии от
цял свят, ще даде практически съвети за ролята на светлина, ъгъл на снимане и
композиция. В сферата на мобилната фотография Димитър се доверява на флагман
смартфоните на Huawei още от 2018 г.
Популярната певица и водеща Сантра е продуцент на CloseUP, първото българско
телевизионно предаване, заснето изцяло със смартфон. Тя ще сподели своя опит в
създаването на риалити шоу с Huawei P30 Prо.
ТВ продуцентът и редактор Теодора Димитрова е човекът, стоящ зад камерата при
заснемането и монтажа на видео съдържанието за собствения Facebook и YouTube на
Huawei България. За заснематето на тези видеоклипове тя използва Huawei Mate 20 Pro и
P30 Pro, и ще сподели ценен личен опит за предизвикателствата, през които е преминал
този набиращ все повече фенове проект, успешен пример за видео комуникация на бранд
с неговата аудитория.
Всички лектори са отворени за въпроси и двустранно споделяне на полезен опит с гостите
на “Офис на открито“ на Теленор.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *