JYSK откри дистрибуционен център, Бойко Борисов обеща нов околовръстен път

Споделете лесно и бързо тази публикация

„Това е важен ден за JYSK. Надявам се, да бъде важен ден не само и за Божурище, но и за България и икономическото ѝ развитие“, сподели Ян Бьо, президент и изпълнителен директор на JYSK.
JYSK откри логистичната си база Дистрибуционен Център Божурище (ДЦБ). На официалната церемония присъстваха представители на националната и местна власт, както и представители на датското посолство у нас. Гости на събитието бяха Н. Пр. Сьорен Якобсен – посланик на Кралство Дания в България, Бойко Борисов – министър-председател на Република България и Емил Караниколов – министър на икономиката,
Дистрибуционният център в Божурище е осмият логистичен център на JYSK в Европа и най-модерото логистично съоръжение нв България. В момента обслужва и доставя стоки до 80 магазина в България, Гърция и Сърбия. Общата площ е 95.000 м2, а площта на парцела е 303.000 м2. Пълният капацитет е от 122.000 палетоместа. Безспорно, най-значими и уникални по рода си са двете напълно автоматизирани и работещи без човешка намеса кули.
„Длъжни сме да осигурим възможно най-добрата инфраструктура в района на Божурище, за да имат JYSK и останалите инвеститори перфектни условия за собственото си развитие, но и за развитието на Божурище. Лично се ангажирам, че в следващия бюджет ще бъдат предвидени поне 50 милиона лева за изграждането на нов околовръстен път, който ще свързва бул. „Царица Йоанна“ с Божурище, а от тук и с магистралата към Сърбия.“, заяви министър-председателят Бойко Борисов.
Следващите стъпки в развитието на Дистрибуционния Център на JYSK са още този месец да започнат доставките до Румъния, до края на годината – до Босна и Херцеговина, а постепенно до 2020 г. да се обхванат и всички онлайн доставки в региона. Когато ДЦБ заработи с пълния си капацитет, ще обслужва над 320 магазина JYSK на Балканите, а работните места ще са над 200.
Откриването на ДЦБ е важна част от стратегията на JYSK да бъде колкото се може по-близо до своите потребители, скъсявайки максимално времето от поръчка до доставка на стоките, включително и за своите онлайн клиенти. ДЦБ носи и значителни екологични предимства – JYSK ще спести годишно над 10 млн. километра от стоки, транспортирани в региона.
С общата си инвестиция от над 200 милиона лева за изграждането на Дистрибуционния Център Божурище, JYSK бе отличена и с престижната награда „Инвеститор на годината 2018“.

Велин Манов

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *