Българките купуват най-много продукти за красиви лице и коса

Споделете лесно и бързо тази публикация

Красивите лице и коса са най-важни за българките и те най-често купуват козметика, с която да поддържат перфектния им вид. Това се доказва от факта, че 8 от 10-те най-продавани продукти във водещата верига за търговия с дрогерийни стоки у нас – dm, са именно за неустоими очи, грим и прическа. Например, през последната година, най-купуваният продукт е спирала за очи на цена 15-26 лева, на второ място е боя за коса с подхранващи масла за 9-12 лева, а на трето – шампоан със специални глини за 6-8 лева. Това показва новото издание на класацията „dm топ 10“ за периода 01 октомври 2018 г. – 30 септември 2019 г.

 

Класацията „dm топ 10“ се изготвя за четвърта поредна година от водещата верига за търговия с дрогерийни стоки по показателя оборот у нас, която има 80 магазина в 26 града в България. Тя може да се счита за показателна за пазара, тъй като e базирана на данните за оборота от продажбата на над 35 милиона продукта за последната финансова година (01 октомври 2018 г. – 30 септември 2019 г.). Целта на „dm топ 10“ е да информира клиентите кои са най-популярните продукти и каква е тяхната средна продажна стойност. Затова и в класацията не се споменават марки, а само основни характеристики на победителите в отделните категории.

 

Като компания, която винаги предлага новите и интересни продукти в дрогерийния сектор, от месец септември 2019 г. dm предлага близо 50 артикула хитова азиатска козметика от водещи японски и корейски производители, които разкриват тайните на красотата на Изтока. Сред тях са кремове, серуми и маски за лице със супер хиалуронова киселина, азиатска центела или пептиди със структура, наподобяваща змийска отрова. Компанията продължава да развива и хитовите линии био и натурални храни и козметика, които са все по-търсени от хората, интересуващи се от здравословен начин на живот.

 

6 от 10-те най-продавани продукти са за красотата на лицето

 

Най-продаваният продукт през миналата година по показателя оборот е спирала за очи на цена 16-26 лева. С нея всяка дама може да има плътни дълги мигли с ефект ветрило благодарение на специалната четка, която хваща всяка отделна мигла, извива я и видимо я удължава.

 

Друг продукт от категория „декоративна козметика“ е на четвърто място – това е фон дьо тен в цвят „златно бежово“ за неустоимо свеж вид на кожата на цена 11-15 лева. Освен че прикрива несъвършенствата на кожата, той я хидратира и подхранва, тъй като е обогатен с витамин Е и така я предпазва от въздействието на външни фактори.

 

Най-търсеният крем за лице е на цена 10-13 лева за възстановяване на еластичността на кожата и нейното подмладяване. Екстрактите от лайка, коприва, бреза и от цветове на кактус овлажняват и подмладяват кожата, връщат нейната еластичност, мекота и сияен вид.

 

В периода 01 октомври 2018 г. – 30 септември 2019 г. най-купуваният продукт в категория „декоративна козметика за устни“ е премиум течно червило на цена 11-15 лева. То е на 8-а позиция в класацията и има ултра матиращ ефект върху устните за секунди и е със специален апликатор с форма на стрелка за прецизна манипулация. Грижата за красотата на лицето се допълва и от мицеларна вода за почистване и паста за избелване на зъбите и заздравяване на венците.

 

Продуктите за красива коса са на второ и трето място в класацията

 

Българката полага грижа и за красивия вид на косата си. Затова и не е случайно, че за втора поредна година боите за коса и шампоаните са на второ и трето място в класацията „dm топ 10“.

 

Най-търсената боя е на цена 9-12 лева. Тя е с цвят „естествено кафяво“ и е обогатена със специални масла, Pro-Keratin и серамиди, които укрепват и защитават косъма.

 

Победителят при шампоаните е разработен специално за мазни корени и сухи краища. Той ефективно почиства, овлажнява, и възстановява косата, тъй като е обогатен с 3 вида специална глина. Зелената глина почиства корените, без да ги утежнява, синята глина хидратира косъма по цялата дължина, а бялата глина възстановява изтощената коса.

 

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *