Coca-Cola обединява българските футболни фенове с кампания #ЗаедноСрещуРасизма

Споделете лесно и бързо тази публикация

Видео послания от почитатели на играта, подкрепящи толерантността във футбола, бяха излъчени на националния стадион по време на мача България-Чехия

Послания срещу расизма във футбола от български фенове бяха излъчени на националния стадион „Васил Левски“ по време на футболната среща България-Чехия в неделя. Въпреки, че мачът се игра без публика след като УЕФА наложи наказание на страната ни, Coca-Cola прикани спортните фенове да изявят своята позиция с послания за толерантност във футбола, които бяха излъчени от екрана на празния стадион по време на срещата.

Инициативата за сформиране на „Отбор на толерантността“ стартира през изминалата седмица като спонтанен отговор на Coca-Cola срещу развилия се през октомври футболен скандал. По време на мача България-Англия група сънародници отправи расистки послания, които предизвикаха негативен отзвук от световните медии и поставиха страната ни в центъра на международен футболен скандал. Това бе причината УЕФА да наложи на България наказание и футболния двубой между националния ни отбор и Чехия в неделя да се играе при празен стадион. С реакциите си в социалните мрежи обаче, родните футболни фенове доказаха, че място за расизъм в играта у нас няма. Coca-Cola прикани феновете да се обединят в кампанията #ЗаедноСрещуРасизма, като им предостави възможност да бъдат на стадиона и да споделят своето послание или призив за толерантност във футбола чрез видео.

В рамките на няколко дни футболни фенове и популярни българи от света на спорта, журналистиката и шоубизнеса изпращаха своите послания, в които заявяват категоричната си позиция по темата. Видеата на български и английски език бяха излъчени без намеса и редакции в съдържанието по време на мача България-Чехия на големия екран и екраните около терена на стадиона.

Призивът “Има как да бъдеш на стадиона” намери стотици привърженици, а истинските футболни фенове и екипът на Coca-Cola в България се надяват, че положителните послания за толерантност ще постигнат широкия отзвук, който имаше и негативната проява преди месец. Инициативата на Coca-Cola се осъществи с подкрепата на Министерството на младежта и спорта и Българския футболен съюз.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *