09.10.2024

Нови правила на „Гугъл“ за политическата реклама

„Гугъл“ обяви нови правила за политическата реклама, съобщи Ройтерс. Рекламодателите ще могат занапред да си подбират аудитория само въз основа на възраст, пол и местожителство според пощенския код.

Досега специалистите, занимаващи се с политическа реклама, можеха да насочват продуктите си към хора, използвайки данни от поведението на потребителите в онлайн пространството, това какво търсят, дали са леви, или десни.

Новите правила ще влязат в сила в Обединеното кралство следващата седмица преди изборите, до края на годината в останалата част от ЕС и в целия свят от 6-и юни 2020-а г., предаде Франс прес.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *