Скумрията и ползите за здравето

Споделете лесно и бързо тази публикация

Скумрията освен прекрасния си вкус има и много полезни за човешкия организъм свойства. На местата, където тя живее и я ловят, има стотици начини за нейното приготвяне в съчетание с различни продукти.

Малко хора се замислят за ползата, която тази риба има за организма, повечето оценяват само вкусовите ѝ качества. Всеки продукт има химически свойства и действа по определен начин върху организма.

В химическия състав на скумрията има много белтъчини и мазнини, като те са повече в рибата, уловена през зимата в по-северните райони.

Обичайното количество мазнини е 13 грама, което е достатъчно да се определи рибата като мазна. Белтъчините са средно 18 грама и се усвояват тройно по-бързо от белтъчините в говеждото месо.

Скумрията е нискокалорична риба. За да получим дневната дажба калории, трябва да изядем около 700 грама риба, но не бива да забравяме за мазнините в нея.

Скумрията освен прекрасния си вкус има и много полезни за човешкия организъм свойства. На местата, където тя живее и я ловят, има стотици начини за нейното приготвяне в съчетание с различни продукти.

Малко хора се замислят за ползата, която тази риба има за организма, повечето оценяват само вкусовите ѝ качества. Всеки продукт има химически свойства и действа по определен начин върху организма.

В химическия състав на скумрията има много белтъчини и мазнини, като те са повече в рибата, уловена през зимата в по-северните райони.

Обичайното количество мазнини е 13 грама, което е достатъчно да се определи рибата като мазна. Белтъчините са средно 18 грама и се усвояват тройно по-бързо от белтъчините в говеждото месо.

Скумрията е нискокалорична риба. За да получим дневната дажба калории, трябва да изядем около 700 грама риба, но не бива да забравяме за мазнините в нея.

Скумрията освен прекрасния си вкус има и много полезни за човешкия организъм свойства. На местата, където тя живее и я ловят, има стотици начини за нейното приготвяне в съчетание с различни продукти.

Малко хора се замислят за ползата, която тази риба има за организма, повечето оценяват само вкусовите ѝ качества. Всеки продукт има химически свойства и действа по определен начин върху организма.

В химическия състав на скумрията има много белтъчини и мазнини, като те са повече в рибата, уловена през зимата в по-северните райони.

Обичайното количество мазнини е 13 грама, което е достатъчно да се определи рибата като мазна. Белтъчините са средно 18 грама и се усвояват тройно по-бързо от белтъчините в говеждото месо.

Скумрията е нискокалорична риба. За да получим дневната дажба калории, трябва да изядем около 700 грама риба, но не бива да забравяме за мазнините в нея.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *