JYSK България отвори своя 30-и магазин в София

Споделете лесно и бързо тази публикация

Непосредствено преди празниците JYSK България откри своя магазин номер 9 в София. Той се намира на ул. „Коста Лулчев” 52, в търговски център Sky City. Коледата в новооткрития обект подрани с множество изключителни оферти, атрактивни намаления и невероятен празник с музика, балони, скандинавски стил и много усмивки. В първите часове на откриването служителите на новия JYSK са подготвили и специални подаръци за първите 150 клиента, които направят покупка за минимум 20 лв.

 

Магазинът е подчинен на концепция 3.0., позната вече и от други обекти на JYSK България и представена за първи път у нас през май 2019 г. в Бургас. Целта е потребителите да могат да видят и усетят артикулите, предлагани в JYSK, в максимално реална среда. Тематичните зони за вдъхновение пък, позволяват на посетителите да експериментират с различни интериорни и екстериорни решения, както и да получат експертен съвет от служителите. По-просторните зони в магазина също са част от концепцията 3.0 и създават усещане за домашна атмосфера.

 

„С откриването на новия обект в Sky City Shopping Center, веригата достига до магазин номер 30 в България.  Изминаващата 2019 година беше изключително сполучлива за JYSK България – с оборот от 59 млн. лева и печалба в размер на 4 млн. лева. Открихме 6 нови обекта. А сега добавяме и магазин номер 9 в столицата. Радваме се да бъдем все по-близо до нашите клиенти, които познават веригата от вече съществуващите магазини в София. Надяваме се да привлечем и нови клиенти, които да се възползват от нашите атрактивни оферти всяка седмица.”, сподели Ираида Паюк, маркетинг мениджър на JYSK България и Румъния.

 

„Нашият екип очаква с нетърпение деня на откриването! Готови сме да посрещнем клиентите си със селекция от качествени артикули, модерен и изчистен скандинавски дизайн. Посетителите, които вече познават нашия асортимент, ще бъдат приятно изненадани от големите намаления, като започнем от матраците, завивките и възглавниците, и стигнем чак до мебелите и декорациите за дома.”, сподели управителят на 30-тия магазин на веригата в България, дни преди голямото откриване.

 

JYSK България отваря средно по повече от два нови магазина всяка седмица и е сред най-големите търговци на завивки, възглавници и матраци в Европа. Веригата продава почти 5 милиона матраци и повече от 10 милиона възглавници всяка година. Богатата гама продукти за целия дом – мебели, модули за съхранение, спално бельо, градински мебели и аксесоари за баня, прави JYSK лидер на пазара.

 

 

Повече информация за JYSK:

JYSK е сред най-големите търговци на мебели и декорации за дома в Европа с годишен оборот от над 2,5 млрд. евро. Групата притежава повече от 2700 магазина в 52 страни, голяма част от тях са разположени в Европа, с около 25 000 служители.

Основан от Ларс Ларсен, JYSK отваря врати на 2 април 1979 г. в Орхус, вторият по големина град в Дания. Само пет години по-късно компанията отваря и първия си магазин в Германия. През април 2019 г. JYSK навърши 40 години. Събитието беше отбелязано със специална кампания във всички страни, в които присъства групата.

JYSK стъпва на българския пазар през 2005 г., като отваря врати за първи път в Пловдив. В момента веригата притежава 30 магазина на територията на страната в градовете: Пловдив, Велико Търново, София, Бургас, Плевен, Стара Загора, Асеновград, Варна, Пазарджик, Перник, Сливен, Ямбол, Добрич, Шумен, Видин, Монтана, Русе, Димитровград и Габрово.

През 2019 г. JYSK България откри официално и своя дистрибуционен център в Божурище, след като инвестира в проекта 107 млн. евро. Дистрибуционният център ще обслужва България и близките държави – Гърция, Румъния, Словения, Хърватска и Босна и Херцеговина.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *