Българите са похарчили над 24 млн. лв. през декември

Споделете лесно и бързо тази публикация

Водещият британски финтех Revolut обяви по-рано днес, че през декември 2019 г. българските потребители на компанията са похарчили над 24 млн. лв. Това бележи солиден ръст потребителските разходи по данни на компанията.

 

Revolut е привлякъл над 140 000 индивидуални и над 1 400 бизнес потребители в България и се радва на изключителен растеж на пазара, след като официално стартира бизнес дейност в страната през април 2019 г. Финтех компанията, популярна с апетита си към анализа на данни, разкри, че потребителските разходи са разделени между четири основни категории: пазаруване (над 7 млн. лв.), хранителни стоки (над 3,5 млн. лв.), ресторанти (2,7 млн. лв.) и развлечения (над 1,8 млн. лв.).

 

Въз основа на трансакционни данни компанията заключава, че над 10 000 от нейните потребители в България са пътували в чужбина за периода 1 декември 2019 г. – 2 януари 2020 г. Най-предпочитаните дестинации за пътуване за нашите сънародници по време на празниците са били Великобритания, Германия и Австрия, като миналата година Сърбия е заемала мястото на Австрия в челната тройка.

 

Българите обичат харчат повече за пазаруване

 

Revolut също така обяви, че общата сума, изразходвана в категория „пазаруване“, възлиза на 7,2 млн. лв., докато над 3,5 млн. лв. са отишли ​​за „забавление“. През декември българските потребители на популярната финтех услуга са похарчили повече от Revolut потребителите в Гърция, Холандия, Белгия, Дания и Словакия, което демонстрира местния апетит за модерни технологични решения във финансовия сектор.

 

За по-малко от година Revolut привлече десетки хиляди потребители в страната. Компанията беше първата, която пусна Apple Pay на редица европейски пазари, в това число и българския, и продължи да разширява си портфолиото с уникални продуктови предложения като платформата за търговия с акции без комисионна, лансирана през август 2019 г. През идните месеци се очаква Revolut да стартира дългоочаквания Revolut Youth, насочен към потребители на възраст под 18 години, които ще могат да свържат акаунта си с този на родителите си.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *