Lavazza отново е официален кафе партньор на тенис турнирът Australian open

Споделете лесно и бързо тази публикация

Брандът се завърна на тенис кортовете за пета поредна година с нов екип от посланици на италианската кафе култура

 

Lavazza и тенисът винаги са сформирали страхотно партньорство на корта. Тази година глобалният лидер в кафе индустрията обяви поредното си присъствие като официално кафе на тенис турнира от Големия шлем Australian Open. Силната връзка между компанията и тениса отново беше затвърдена с възобновяването на 5-годишното им партньорство. От 2015 г. Lavazza е единственият бранд в сферата на храните и напитките, който си партнира и с четирите турнира от Големия шлем, като в допълнение стана спонсор и на Next Gen ATP Finals в Милано през ноември 2019 г..

 

Lavazza традиционно представи и своите петима посланици на италианската кафе култура. Компанията ще работи с обещаващи млади играчи като италианския феномен Яник Синър, австралиеца Алекс де Минор и руснака Карен Хачанов, а подкрепата към доказаните звезди Анжелик Кербер, с която брандът си партнира и на Уимбълдън 2018 г., и Джоана Конта продължав и тази година.

 

Завръщането на Lavazza на кортовете на Australian Open е част от глобалната стратегия на бранда и затвърждава присъствието на компанията на един от ключовите й пазари, пренасяйки автентичното италианско кафе изживяване на едно от най-значимите световни спортни събития.

 

Lavazza и борбата с пожарите в Австралия

 

Със своите посланици Lavazza се включи в инициативата #Aces4BushFireRelief. Тя е популяризирана от австралийския тенис и е насочена към борбата с пожарите, които засегнаха значителна част от територията на Австралия. По време на турнира, за всеки ас на някой от посланиците си, Lavazza дарява средства на Червения кръст. Компанията също ще дари и част от набраните средства от продадено кафе по време на събитието на местните, засегнати от бедствията. Дарения за благотворителната инициатива направиха и играчи като Новак Джокович, Ник Кириос, Мария Шарапова, самият Алекс де Минор и много други.

 

„Партньорството на Lavazza с Australian Open е стратегическо решение на един много динамичен пазар като Австралия, където кафе културата процъфтява, а италианското качество е високо ценено. Спонсорствата в спорта са основният начин за Lavazza да споделя своите ценности с широката аудитория чрез уникални кафе изживявания, основани на местните навици и традиции.“, споделя вицепрезидентът на компанията Марко Лаваца.“

 

Lavazza и кортовете

 

Lavazza навлиза в света на професионалния тенис през 2011 г., когато за първи път се появява на кортовете на Уимбълдън. През годините споделените ценности като стремежът към съвършенство, иновацията, комбинирана с традиции и страстта закрепиха още по-силно връзката на „любимото кафе на корта“ и тениса. Брандът присъства на най-значимите турнири в света с цел популяризиране на автентичната италианска кафе култура по специален начин. Партньорството с Next Gen ATP Finals, от своя страна, демонстрира стремежа на компанията към развитието на новото поколение тенис таланти.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *