Близо 900 000 гледаха премиерата на „Шоуто на Николаос Цитиридис“

Споделете лесно и бързо тази публикация

Близо 41% от всички, гледали телевизия в понеделник вечер, са проследили пилотното издание на най-коментираното телевизионно предаване през последните седмици. Новото вечерно токшоу на bTV „Шоуто на Николаос Цитиридис“ събра средно близо 900 000 зрители, като в хода на продукцията те стигнаха над 1 милион (GARB, 27.01.2020).

Още по-голяма публика шоуто привлече сред младите зрители между 18 и 34 г. – 44,3% от тях гледаха дебюта на новото лице в телевизионния ефир – Николаос Цитиридис. Близо 38% от публиката на възраст 18-49 г. също дадоха предпочитанието си към новото вечерно токшоу в ефира.

Николаос Цитиридис гостува на Антон Хекимян в „Тази сутрин“ след дебюта си в национален ефир. Той заяви, че се чувства повече от добре в амплоато си на водещ, а всички коментари на зрителите потвърждават, че това с което се е захванал, заедно с екипа на шоуто, ще бъде много интересно и вълнуващо. Той призна, че за него най-трудната част от подготовката е бил моментът до обявяването на името му в отговор на мистерията на рекламната кампания.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *