Pampers и Kaufland отново заедно в подкрепа на недоносените бебета

Споделете лесно и бързо тази публикация

Pampers и Kaufland България за пореден път обединяват усилия в кампания в подкрепа на най-уязвимите бебета в България и техните семейства. До 29 март за всеки купен пакет Pampers Premium Care, Pampers Premium Care Pants и Pampers Pure в магазините на Kaufland България компаниите ще дарят една пелена за недоносени бебета на неонатологични отделения в страната.

 

Pampers представи първите у нас специализирани пелени за преждевременно родени бебета през 2018 г. и дари над 350 000 от тях на 45 неонатологични отделения в цялата страна. Pampers Preemies са единствените пелени у нас, предназначени за бебета, родени през втория триместър на бременността с екстремно ниско тегло – от 800 грама. През 2019 г. благодарение на даренията на Pampers са покрити нуждите от пелени на 75% от недоносените бебета в България по време на болничния им престой.

 

Идеята за пелените Pampers Preemies се ражда от един на пръв поглед маловажен проблем за недоносените бебета – пелените. Стандартните пелени обаче са големи почти колкото самите бебета и това води до дискомфорт по време на сън. При недоносените деца сънят е през 90% от времето и е от особено значение за здравословното им развитие. До появата на Pampers Preemies медицинските сестри сгъват или режат пелените, за да са по-удобни за бебетата.

 

Pampers и Kaufland България за втора поредна година застават заедно, за да подкрепят най-крехките същества в първите месеци от живота им. През 2019 г. двете компании набраха средства в подкрепа на фондация „Нашите недоносени деца“.

 

За втора поредна година и певицата Поли Генова застава зад каузата. След като през 2018 година посвети песента си „Героите“ на недоносените бебета, отново вдъхновена, Поли представи приспивната песен „Бебе сладко“. Самата тя сподели: „ Пишейки “Бебе сладко”, аз исках да помогна на колкото се може повече малки герои и техните родители да се чувстват спокойни и щастливи във всеки един момент.“

 

Социалната отговорност е неразделна част от корпоративната политика на Kaufland България. Компанията има мисия да подобрява качеството на живот в България и непрекъснато доказва, че е съпричастна към проблемите на обществото. С убедеността, че те могат да бъдат решавани само с действия, компанията подкрепя редица инициативи и включва в асортимента си продукти с кауза.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *