Фитнес треньор: Забравете за фастинга, яжте на всеки 2-3 часа

Споделете лесно и бързо тази публикация

Фастингът набира все по-голяма популярност. Другото му наименование е периодично гладуване и се състои в това да не ядете нищо в рамките на 16 часа от денонощието. Така ще ви останат 8 часа, през които да похапвате, но само храни, които няма да повлияят на фигурата ви. Хубавото е, че сънят също се включва в тези 16 часа глад, което намалява наполовина времето, в което не слагате нищо в устата си.

Периодичното гладуване се свързва с доста положителни ефекти върху здравето. Според проучване, публикувано на 26 декември в New England Journal of Medicine, този режим на хранене може да ви предпази от сърдечни заболявания, рак и диабет. Повечето хора обаче се подлагат на 16-часово гладуване, за да отслабнат.

Един фитнес треньор обаче не е съгласен с фастинга и използването му за постигане на по-добра фигура. Камила Гудис, която е известна с прозвището „бразилският магьосник“, вярва, че ключът към по-трайно отслабване се крие в яденето шест пъти на ден. Това означава, че на всеки 2-3 часа вие ще трябва да спрете работа и да похапнете нещо.

„Няма човешко същество, което да издържи на фастинга през целия си живот. Тялото ви се нуждае от нормалност. Яжте, когато сте гладни. Не трябва да гладувате“, казва Гудис пред Insider.

Камила Гудис е сертифициран инструктор по пилатес, личен треньор и лайфстайл консултант. Тя е тренирала много известни личности, сред които София Вергара, Роби Уилямс и много други, на които не може да спомене имената. Наскоро тя беше свързвана с огромната трансформация на Адел. Гудис признава, че в миналото е тренирала изпълнителката, но двете не са се виждали от седем години.

Треньорката съветва своите клиенти да се хранят често, но по малко. Тя яде по седем пъти на ден. Камила споделя, че трябва да се ядат малки порции, но периодът между ястията ви трябва да е 2-3 часа. „Тялото ви е като кола. Ако не слагате достатъчно бензин в нея, тя няма да върви. Същото е и с организма“.

Гудис вярва, че честото ядене помага на хората, които искат да отслабнат, да се наслаждават на по-малките порции, тъй като знаят, че следващото им ядене няма да бъде след дълго време. „Ядат по малко, но много добре знаят, че след 2-3 часа отново ще похапнат“.

Другият съвет, който Камила споделя е, че трябва да избягвате храната навън. По-добре да си готвите вкъщи, а не да залагате на ястията в ресторанти. Според Гудис, храната там е твърде калорична, тъй като съдържа доста олио и масло.

„Независимо колко здравословен е ресторантът, никога не знаете как се приготвя храната там“, казва треньорката.

Според Гудис, загубата на тегло се дължи главно на хранителните вещества, които приемате и дори не трябва да се чувствате задължени да ходите на фитнес. „Ако стриктно следвате диетата си и се разхождате по три пъти на седмица, ще отслабнете“. Тя добавя, че ако ядете твърде много, дори и здравословна храна, упражненията в залата няма да ви помогнат.

„Всичко се свързва с порциите, които избирате“, казва Камила. Тя препоръчва да започнете да измервате храната си, ако тепърва ще се подлагате на някаква диета. По този начин ще знаете точно колко ядете и колко калории приемате.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *