Кампанията „Заедно“ на служителите на NOVA стигна до над 500 семейства

Споделете лесно и бързо тази публикация

Единствената по рода си инициатива в кризата COVID-19

 завърши с детски усмивки и вяра в доброто

 

 

Приключи кампанията „Заедно“ на служителите на NOVA, които събраха лични средства, за да помогнат на засегнатите от пандемията. Дарените хранителни продукти от първа необходимост достигнаха до над 500 семейства от всички краища на страната.

 

„Аз съм изключително щастлива и благодарна, че NOVA беше единствената медия, чиито служители отвориха сърцата си и дариха от собствените си средства, за да помогнем на онези, които в ситуация на криза се нуждаеха най-много. С тази стъпка показахме на нашите зрители, че можем да бъдем партньори, че можем да бъдем приятели и поставихме отношенията си на съвсем различна основа. Благодаря отново и на служителите, и на зрителите за доверието, защото доказахме, че заедно сме номер едно“ – заяви Ива Стоянова, изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.

 

С последните пакети екипът на NOVA избра да зарадва за празничния 1-ви юни децата и младежите от центрове за настаняване от семеен тип в Бургас и Поморие. Чрез фондация „Яника“, NOVA помогна и на семейства с деца със слухови проблеми. Даренията стигнаха и до група съмишленици от „Заедно можем повече за Троян“, които традиционно подпомагат нуждаещите се. Пъстри рисунки, направени от децата, са сред най-ценните и емоционални подаръци, които служителите на NOVA получиха в знак на благодарност. Допълват ги стотиците благодарствени писма и удовлетворението от направеното добро.

 

Организирана от служителите на телевизията в лично качество, „Заедно“ заема специално място сред поредицата кампании, които NOVA инициира в помощ на борбата с COVID-19. В условията на извънредна ситуация в страната NOVA реализира и кампания, която обявява имената на „Дарителите“ в национален ефир и чрез онлайн платформите си. В подкрепа на бизнеса Нова Броудкастинг груп и Нетинфо създадоха и Фонда „NOVA възможност за теб“ на стойност 1 милион лева, чрез който  100 български компании ще получат безвъзмездна възможност да популяризират дейността си.

 

 

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *