Катрин Зита-Джоунс стартира собствена лайфстайл марка

Споделете лесно и бързо тази публикация

Катрин Зита-Джоунс е твърдо решена да стартира своя собствена лайфстайл марка, като разшири съществуващата си колекция Casa Zeta-Jones.

50-годишната актриса обяви плановете си да пусне в продажба следващата седмица гама от обувки, веган кафе, любовни лъжици и грим с марката Casa Zeta-Jones.

В интервю пред неделното издание на „Дейли Мейл” тя каза: „Всичко, което съм създала, наистина е проект от страст. Исках да превърна тази страст в крачка напред и да създам марка, която е красива и луксозна, като същевременно все още е достъпна за хората”.

Изданието съобщава също, че приятели на актрисата са заявили, че звездата се надява, че новият й проект ще засили публичното й присъствие и ще й даде повече време, за да се “съсредоточи върху” като децата си – 19-годишният Дилън и 17-годишната си дъщеря Карис, която има със съпруга си Майкъл Дъглас.

Марката Casa Zeta-Jones на Катрин вече съществува и в момента продава спално бельо, възглавници и шезлонги, но звездата се надява да превърне марката в пълна колекция от лайфстайл продукти.

Звездата от „Маската на Зоро“ ще следва стъпките на колежката си Гуинет Полтроу, която стартира своя уебсайт за лайфстайл Goop през 2008 година.

По-рано Ктрин Зита-Джоунс изяви публично желанието си да се измъкне „от лудия свят на Холивуд“.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *