Информационна aгенция "Дартс Нюз" ©

Бизнес Бизнес

„Ваксина с кауза“ на МЕТРО България: близо 13 000 поставени ваксини и над 20 000 лв. дарение за фонд #ЗаДецатанаГерои

Кампанията „Ваксина с кауза“ на МЕТРО България и фондация BCause в помощ на фонда #ЗаДецатанаГерои на медици и учители, загинали в битката с COVID-19, завърши успешно. В периода от септември до ноември 2021 г. всеки гражданин, избрал да постави своята ваксина в разположените центрове в обекти на веригата, получи ваучер на стойност 20 лв., който можеше да се дари за социално значимата кауза на фондацията или да се използва за пазаруване. От началото на инициативата през септември досега поставените ваксини на територията на МЕТРО са близо 13 000. За инициативата „Ваксина с кауза“ са дарени над 1000 ваучери на обща стойност нас 20 000 лв.
METRO България продължава дейността на ваксинационните пунктове на територията на магазините си и през декември, без да бъдат раздавани ваучери. Компанията работи заедно с Министерството на здравеопазването и регионалните здравни инспекции, за да подпомогне справянето с пандемичната обстановка по време на четвъртата вълна от коронавирус. Разкритите пунктове на територията на МЕТРО улесняват процеса на масова ваксинация и спомагат за намаляване на заболеваемостта от COVID-19.
„Горди сме, че подкрепихме благородната кауза на фондация BCause и продължаваме да подпомагаме усилията на държавата в борбата срещу коронавируса. Убедени сме също, че нашите действия облекчават и подкрепят хорека сектора, който пострада значително през последните две години. За компания като МЕТРО България, в сърцето на чиято политика е да полага непрестанни грижи за здравето на клиентите и служителите си, ваксинацията е средството за връщането ни към нормалността и преодоляване на пандемията“, каза Никола Готрон, изпълнителен директор на МЕТРО България.
Ваксинационните пунктове в петте града ще работят през декември 2021 г., както следва:
гр. София, магазин МЕТРО на бул. Цариградско шосе 7-11 км – от петък до неделя, от 10:00 до 18:00 часа
гр. Пловдив, магазин МЕТРО на бул. „Санкт Петербург“ 135 – от петък до неделя, от 10:00 до 18:00 часа
гр. Варна, магазин МЕТРО в район „Вл. Варненчик“, ул. „Атанас Москов“ 2 – от петък до неделя, от 10:00 до 18:00 часа
гр. Бургас, магазин МЕТРО на бул. „Стефан Стамболов“ 103 – от понеделник до неделя от 10:00 до 17:00 часа
Според капацитета на медицинските екипи във всеки град, е възможно да настъпят малки промени в графика, които ще бъдат съобщавани своевременно на местно ниво. В пунктовете ще бъдат налични всички видове одобрени от Европейската агенция по лекарствата (EMA) ваксини срещу COVID-19.
Допълнително ще бъде съобщен и график на работа на четирите изнесени пункта по време на празничните дни през месец декември.
От началото на пандемията МЕТРО въведе редица мерки за безопасно и сигурно пазаруване на територията на магазините си в цялата страна. Сред тях са безплатни маски и ръкавици за всички клиенти, термокамери на входа за бързо и точно отчитане на телесната температура, автоматична система за контрол на трафика в магазините с цел избягване на струпвания на хора. МЕТРО България има сертификация за COVID-19 безопасна среда и хигиена чрез международно признатия сертификат за анти COVID-19 мерки SafeGuard Label при 4-степенен контрол на безопасността от Bureau Veritas. В грижата за здравето и живота на хората, МЕТРО е и една от първите компании, които миналата година организираха поетапно и масово PCR тестване за COVID-19 на служителите си.
За МЕТРО България
МЕТРО България – най-голямата компания за търговия на едро, оперираща на българския пазар от 1999 година, обслужваща клиенти от хотелския и ресторантьорския бизнес, търговци и фирми. Компанията управлява 11 кеш енд кери магазина, както и 1 снабдителна база, с над 2100 служители. Над 645 000 професионални клиенти на МЕТРО България разчитат на продуктовата компетентност и качествените услуги на компанията, за да осъществяват успешно своя ежедневен бизнес. Отговорността е заложена в начина, по който МЕТРО осъществява дейността си – създавайки споделена стойност за общностите чрез своята инициатива „Отгледано с грижа в България“.

LEAVE A RESPONSE

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *