22.07.2024

Хавиер Бардем бе гост на филмовия фестивал в Кан

Гениалният испански артист Хавиер Бардем бе посетител на филмовия фестивал в Кан за вълнуваща среща. “ Пари мач “ предлага определени фрагменти от диалога. Първият му филм „ Бях доста нервозен за „ Шунка, шунка „, първият ми филм. С Пенелопе (Крус) бяхме млади, искахме да създадем всичко съвършено и бяхме много зле, само че беше друг срок, хората поемаха повече опасности.

Първата ми роля акцентираше върху физиката ми. Придружавах сестра си на фотоси и ме попитаха „ искаш ли да играеш „? Не желаех изключително да бъда артист. Той ме помоли да си съблека тениската и аз получих ролята. Бях като парче месо (смее се). Семейството ми работи в киното. Майка ми (Пилар Бардем, бел. ред.) беше актриса, чичо ми (Хуан Антонио) правеше филми и бях осведомен с изискванията на снимане. Провървя ми, само че си споделих, че би трябвало да работя доста, с цел да бъда заслужен за тази опция.

„Няма място за старите кучета“. Когато се подготвяте за роля, би трябвало да се опитате да разберете логиката на психиката на героя. Имаше принуждение. Трябваше да изпитвам наслаждение, пресъздавайки насилието. Трябваше да умъртвявам хора по през целия ден. „Бютифул “ Алехандро е перфекционист, той е необикновен режисьор.

Снимахме шест месеца. Блокбастър против авторски филм Същият стрес е, когато кажете „ екшън „, само че е друго, когато чакате на снимачната площадка, тъй като лишава доста повече време, от време на време до 10 часа. Понякога губите визия за персонажа си. Втората част на „ Дюн “ ще бъде невероятна, преди малко прочетох нова версия на сюжета и читателите ще бъдат сюрпризирани.

Да се снимаш с Пенелопе Крус (неговата спътница) Понякога е мъчно да се прибереш след фотоси и да измиеш чиниите. Веднъж тя се върна от филм, в който играехме дружно, аз бях на дивана, тя се обърна и ми сподели: „ Не желая повече да виждам физиономията ти “ (смее се). Имам огромен шанс, тя е прелестен човек, благодаря на Бигас Луна, че ни нае дружно за „Шунка, шунка „. “ Последното лице “ Остава мощно прекарване да бъдеш освиркан. Пресконференцията беше злополука, огромна злополука.

Беше ужасяващо. Правилата на фестивала се трансформираха (журналистите към този момент не гледат кино лентата авансово, бел. ред.), тъй че формалната прожекция да не наподобява като заравяне. Хареса ли ви кино лентата? Да? Вие сте вторият човек, след майка ми, който го харесва. Платформа и бъдеще на киното Платформите ни дават работа, опция да снимаме филми, които от време на време са сложни за монтаж, само че в киносалоните е по-добре. Трудно е да се планува какво ще се случи в бъдеще с киното.

На децата им е мъчно да останат фокусирани, с цел да открият филми и да се насладят на прекарването. „ Вики Кристина Барселона “ Бях заобиколен от Скарлет Йохансон, Ребека Хол и Пенелопе Крус, щях да си платя за това. Щом породи у мен въпрос към Уди Алън (режисьорът), той се отдръпна, с цел да свири на кларинет. По време на фотосите се целувах, целувах, целувах и тогава разбрах, че операторът го няма (смее се).

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *