Информационна aгенция "Дартс Нюз" ©

Спорт

Спонсор на УЕФА поиска повече безплатни мачове от Шампионската лига по телевизията

„Хайнекен“ продължи партньорството си с УЕФА. Компанията, която е спонсор в Шампионската лига, поднови договора си до 2021 г.

Директорът на спонсорските програми на компанията Ханс Ерик Тайт заяви, че Шампионската лига достига до 1 милиард души по света. Въпреки това той иска при следващата продажба на телевизионните права за турнира във Великобритания да бъдат върнати безплатните мачове.

„Вярвам, че поне един мач трябва да бъде излъчван безплатно. За всички останали човек може да си плати“, каза Тайт, цитиран от „Блумбърг“.

Той добави, че е голям защитник на идеята Шампионската лига да достига до повече хора. „В противен случай губиш тежест.“

Британският телевизионен пазар е най-големият за Шампионската лига. До 2015 г. правата за мачовете се държаха от ITV и срещите бяха безплатни за зрителите. След това УЕФА продаде правата на BT Group Plc за 1.4 млрд. долара, а гледаемостта падна значително.

Споразумението с BT е до 2018 г. Очаква се новият договор да бъде подписан през март.

Тайт не посочи сумата на новия договор, но каза, че тя е по-голяма спрямо предходния. „Спонсорството не става по-евтино“, посочи той.

„Хайнекен“ е партньор на УЕФА от 1994 г.

LEAVE A RESPONSE

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *