За 9-а поредна година b2b media раздаде “Зелените Оскари”
В 9-ото издание на престижните зелени награди, организирано от b2b Media, бяха отличени най-
отговорните бизнеси, общини, неправителствени организации и личности.
Голямата награда грабна Чез България, а „Зелена личност 2019“ стана алпинистът Атанас Скатов.
Победителите за девета поредна година определи престижното жури, в което се отличават
имената на Надя Маринова – гл. редактор на b2b Mediа и основател на конкурса “Най-зелените
компании в България”, Марина Стефанова, директор „Устойчиво развитие“ в Българската мрежа
на глобалният договор на ООН и председател на БАКСОС. Катя Димитрова, член на УС на
Българската асоциация на ПР агенциите и съветник по комуникационните въпроси на Българо-
белгийския бизнес клуб у нас, собственик на комуникационна агенция Интеримидж, Мила
Миленова, ръководител „Корпоративни комуникации“ в СИБАНК, инж. Иван Иванов – председател
на Българската асоциация по водите и член на Управителния съвет на Европейската федерация на
националните асоциации по ВиК услуги, Улрике Щрака, търговски съветник при Австрийското
посолство в София, Силвия Костова, началник управление „Корпоративни комуникации“ в
Пощенска банка, Ивелина Василева, председател на парламентарната комисия по опазване на
околната среда и водите и зам.- председател на Комисията по европейски въпроси в 44-ото
Народно събрание, Илиана Павлова от Българската стопанска камара.
Призовете тази година бяха допълнени с нови категории като зелен офис, зелена иновация,
проект или идея. За първи път беше връчена и Голяма награда за цялостно представяне.
Традиционно сред отличените бяха и журналисти, чиито материали са свързани с темите на
конкурса. Като наградата за „Зелена медия“ грабна btv с кампанията „Да почистим България“.
Отново и в това издание беше връчено специалното отличие „Зелена личност”, след гласуване
изцяло онлайн то отиде при алпиниста Атанас Скатов.
Сред комуникационните партньори на събитието е Агенция за интегрирани маркетинг
комуникации 3CON. Партньорството им е част от политиката на Агенцията за популяризирането на
добрите примери и иновации в различните сфери и подобряване на общуването между бизнеса и
неговите аудитории.
Сред партньорите на събитието бяха Министерството на околната среда и водите, Екопак, Загорка,
Ивел стил, Българо-румънската търговска камара, Българската стопанска камара, Българското
дружество за връзки с обществеността и Българската асоциация на ПР агенциите. Българската
асоциация по водите, БАКСОС, Българската асоциация по рециклиране и Българската асоциация
на архитектите и инженерите консултанти в България.