Ученици от Криводол с награда от ВИП Комюникейшън за родолюбива дейност
Децата от община Криводол, участващи в инициативите на Местната комисия за борба с противообществените прояви на малолетни и непълнолетни, се включват в каузата на агенция за публични комуникации VIP COMMUNICATION – „Искам да остана в България“. Те подготвиха есета, с които мотивират и връстниците си да останат в Родината си, а наградите ще бъдат обявени по време на традиционното новогодишно празненство на агенцията на 28 януари в емблематичния ресторант „Траянини кошари“.
Преди дни криводолските ученици дадоха пример за родолюбие и чест – 7-класникът Николай Иванов и 8-класникът Иван Иванов от СУ „Св.св. Кирил и Методий“, които са активисти и в клуба по шах и тенис към МКБППМН, споделят с преподавателите си за намерен камък до р. Въртешница (р. Лева). Заедно с обществения възпитател М.Крумова отиват до реката и установяват, че е ценен артефакт. Със съдействието на „Симекс“ ЕООД експонатът е транспортиран до РИМ – Враца и предаден с акт № 606/17.01.2020 г.
През март те подготвят шестото издание на годишните награди Balkan Business Awards 2020, а през май – Национални Медицински награди.
Традиционните журналистически награди ще закрият през юни летния събитиен сезон в София, за да може Морските Оскари да триумфират на Черноморския бряг през юли.
Най-добрите компании в луксозното строителство ще бъдат отличени през октомври 2020. Туризмът, като най-важен сектор в развитието на Балканите, ще представи своите значими постижения през декември в София с шестото издание на Балканските Награди за Туристическа Индустрия 2020.
За гостите ще има много музикални изненади, както и впечатляващи подаръци. Партньори на събитието са лидерите в дигиталния печат ФРЕШ Принт, козметичният гигант Рефан, изследователският екип „Руните говорят“ с омайното вино на Севт по древна българска рецепта и други.
„Траянини Кошари“ връщат към нов живот един от най-емблематичните ресторанти в София, който неотдавна отвори врати напълно обновен и с бутиково меню, запазило непреходността на българските традиции. Създателите на брандове като „Ла Катедрале“, „Катедрале дел Мар“ и „Текеро“ показват високо ниво и в българската традиционна кухня.