Информационна aгенция "Дартс Нюз" ©

Бизнес Бизнес Изборът на редактора Любопитно Най-четени

5 грешки, които пречат на кариерата ви, когато работите от вкъщи

През 2020 г. заради пандемията от COVID-19 много служители, свикнали да работят в офис, бяха принудени да преминат към работа от вкъщи. Ето защо днес въпросът реално ли е да растете в кариерата, докато работите от вкъщи, става все по-актуален?

Експерти споделят в проучване за „Мари Клер“ какви грешки не трябва да се допускат в комуникацията с ръководството и как да изградим правилната работна стратегия, която ще ни помогне да получим повишение с дистанционна работа.

Грешка 1

Решавам всички въпроси по e-mail, не обичам да се обаждам, но ми е неудобно да включа видеокамерата.

Когато работите дистанционно, обсъждането на основните проблеми и задачи се осъществява чрез имейл и работни чатове в онлайн мрежи и платформи. Цифровите канали помагат бързо да отговорите на всякакви въпроси, но правят комуникацията ви с колеги безлична. Използвайте видео и телефонни обаждания, когато е възможно.

Грешка 2

Ако забавя задачата, всичко е наред. Ще го изпратя, когато мога.

В дистанционен режим става по-лесно да се разбере кой от служителите е наистина зает и кой само имитира забързана дейност. Следователно навременното и точно изпълнение на задълженията винаги трябва да остане ваш приоритет.

Грешка 3

Ако шефът смята, че се справям добре и мога да постигна повече, той сам ще предложи нова позиция.

Не забравяйте, че активните служители често постигат повече от по-опитните си, но мълчаливи колеги, така че ръстът в кариерата зависи много от вашата собствена инициатива. Ако смятате, че сте готови за повишение, не чакайте да ви бъде предложено – уведомете мениджъра си за вашите намерения.

Грешка 4

Моят мениджър вече е наясно какво мога и какво правя добре.

Ако скромността ви пречи да говорите за вашия напредък и постижения, тогава има голям шанс да бъдете повишен едва след няколко години, дори ако сега си вършите добре работата.

Грешка 5

Нямам време да уча и защо – и така има достатъчно задачи.

Във връзка с масовия превод на офис служители към дистанционна работа в контекста на пандемията, много компании прехвърлиха своите инициативи в онлайн формат.

LEAVE A RESPONSE

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *