Информационна aгенция "Дартс Нюз" ©

Изборът на редактора Любопитно Общество

Храната е много важна за здраве на децата

Менталното здраве на детето е силно свързано с типа храна, която приема всекидневно , съгласно изследване , което изследва съществената функция на здравословното хранене в първите години от живота.

Психичното здраве на по-големите деца се подобрява характерно посредством положителна закуска и обяд, както и дневен банкет на плодове и зеленчуци, съгласно изследване измежду 9000 деца във Великобритания, извършено в Университета на Източна Англия в Норуич.

Професор Ейлс Уелч, който проведе изследването, оповестено през септември, споделя , че диетата на децата има огромно въздействие върху психичното им здраве.

Според проучването децата, които пропускат закуската, имат по-лошо ментално здраве, а децата, които консумират пет или повече порции плодове и зеленчуци дневно , имат най-добри резултати от теста. Болката в мускулите е признак на съществено заболяване Болестта на Паркинсон е постепенно прогресиращо хронично неврологично заболяване.

„ Връзката сред диетата и физическото здраве е добре прочута , само че към днешна дата не се знае доста за ролята, която храненето играе за емоционалното благоденствие на детето „, сподели Уелч. „ Налице е все по-голямо самопризнание за важността му за психичното здраве и радостта в най-ранните години, защото казусите с психичното здраве на подрастващите постоянно не престават , когато пораснат и водят до по-лоши житейски резултати и достижения „.

В теста учените изследвали децата за техните питателни привички и други фактори като радостта, способността да се отпускат и взаимоотношенията с други хора. Те взели поради и други фактори, които биха могли да повлияят на благосъстоянието на детето – да вземем за пример проблемните семейни връзки.

Диетолозите от дълго време твърдят, че здравословната диета включва консумирането на пет порции плодове или зеленчуци дневно.

Според проучването 6-годишно дете би трябвало да яде 230 грама зеленчуци и 210 грама плодове дневно.

13-годишните момичета би трябвало да ядат 320 грама зеленчуци и 300 грама плодове, а момчетата в количество надлежно 390 и 360 грама.

Както зеленчуците, по този начин и плодовете могат да бъдат сурови или варени, а приемът също се регистрира , когато зеленчуците и плодовете се употребяват в сготвени ястия.

LEAVE A RESPONSE

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *