Информационна aгенция "Дартс Нюз" ©

Любопитно Общество

Световният ден на недоносените бебета с дарение за неонатологии

За пета поредна година по случай 17 ноември – Световния ден на недоносените бебета, Pampers ще подкрепи най-уязвимите бебета в България и техните семейства като им осигури спокойствие и комфорт.

От 2018 г. насам, марката успя да дари над 400 000 пелени за преждевременно родени бебета у нас. Целта на Pampers е да покрие нуждите от специализирани пелени в неонатологиите в България, затова тази година ще дари още 25 000 малки пелени.

Знаете ли, че доскоро в България пелените, които преждевременно родените бебета са носили, са били големи почти, колкото тях самите? Тази драстична разлика в размера води до дискомфорт, дори по време на сън. Затова Pampers дарява своите най-малки пелени, създадени специално за най-нежната кожа на най-малките бебета, подходящи дори за новородени с екстремно ниско тегло – от 800 грама. Те са предназначени да сведат до минимум неудобствата и да подпомогнат съня, който е ключов за здравословното им развитие. Защото, когато си толкова малък, имаш нужда от най-нежното докосване.

Докосването е първото сетиво, което придобиваме с появата си на този свят. То предшества зрението, предшества и речта. Това е първият език, чрез който новородените бебета разбират света около тях. Когато се родиш по-рано от очакваното, сетивата ти са изключително изострени. Усещаш интензивно всяко докосване. И най-лекият допир има голямо значение. Кожата на недоносените бебета е два пъти по-тънка, което я прави много по-чувствителна на допир, затова всичко, което я докосва, трябва да бъде изключително деликатно.

Марката Pampers е посветена на щастливото и здравословно развитие на всички бебета, включително на тези, родени преди термин. Кампанията в подкрепа на недоносените бебета тази година се провежда под надслов „Докосването е любов“ и има за цел да даде сила на тези малки герои и техните родители, като създаде вълна от позитивна енергия. За да посрещат всяка следваща битка в живота с лекота. Всеки, който иска, може да се включи като сподели в социалните мрежи своето послание към тях или своята история с щастлив край с хаштаг #малкибойци #littlefighters #PampersForPreemies!

Кампанията се провежда в партньорство с Фондация “Нашите недоносени деца” и Kaufland България.

 

 

 

LEAVE A RESPONSE

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *