Информационна aгенция "Дартс Нюз" ©

Art&Show

„Givenchy“ се върна към корените си на парижката седмица на модата

„Givenchy“ се завърна към корените си, съобщи АФП, цитирана от БТА. Дамски костюми и изискани вечерни рокли напомниха за автентичния дух на марката.

След пристигането на американския дизайнер Матю Уилямс през 2020 г. „Givenchy“ не представя колекции за висша мода. Вместо това модната къща отправи поглед към „street style“.

Сега колекцията, представена в сградата на Военното училище през Седмицата на модата в Париж, напомня на висша мода с изисканите и добре ушити облекла. Подобно на други модни къщи „Givenchy“ обръща внимание на костюма с пола, който отново е актуален. Колекцията бе открита с тоалет от две части в сиво с пола със средна дължина. Последва го феерична и прозрачна рокля.

Цветовете на марката са бледожълто, лилаво, зелено – пролетни цветове, които са част от палитрата на много модни къщи през този сезон. Вечерните рокли са с гол гръб и напомнят за класическите филми с актрисата Одри Хепбърн, която някога вдъхна енергия на „Givenchy“.

Някои поли са асиметрични, придаващи „фънк“ излъчване на официалните костюми. Моделите се комбинират с високи токове и чорапи до коляното.

Паралелно с новата колекция на френската марка, стана ясно, че дизайнерката Габриела Хърст се сбогува с модната къща „Chloe“, съобщава АП, цитирана от БТА. В контраст с мрачните сбогувания, често срещани в модната индустрия, Хърст буквално танцуваше на дефилето в Париж тази седмица, излъчвайки чиста, безкомпромисна радост. Дизайнерката избра оживените ритми на самбата, като към нея се включи една от най-реномираните школи по самба в Бразилия. С последната си колекция за „Chloe“ Габриела отново показа вдъхновения от природата спортен дух, вплитайки в него типичната за нея нотка минимализъм. Дефилето започна с бяла рокля с едно рамо, надиплена на поредица от платнени вълни, с която Хърст напомни за русалка, играеща тенис, а тоалетът бе свидетелство за нейното майсторство в смесването на свежест и сдържаност.

Акцентът върху женствеността бе поставен чрез изискани силуети, вдъхновени от ботаниката. Хърст използва геометрични гънки, за да подчертае раменете на моделите и показа сюрреалистични тръбести форми.

Що се отнася до цветовете, Хърст се насочи към актуална монохромна палитра, прониквайки в естетиката на „Chloe“ с изблици на жълто-оранжево, коралово и сребърно. В ролята си на творчески директор тя вдъхна на марката двойствеността на нейната уругвайско-американска култура, навлизайки дълбоко във въпроса за това какво наистина означава женствеността в тази епоха.

Аплодисментите на присъстващите бяха в чест не само на нейните тоалети, но и на пионерската екологична посока, в която Хърст поведе „Chloe“ през последните години. Благодарение на нея в модната къща бяха предприети напредничави подходи като използването на екологични материали, стартирането на революционна стратегия за препродажба, както и колекции, съобразени с климата.

LEAVE A RESPONSE

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *