Информационна aгенция "Дартс Нюз" ©

Art&Show Най-четени

Ким Кардашиян стана посланик на модната къща Balenciaga

Ким Кардашиян стана посланик на Balenciaga.

След като първоначално заяви, че ще „преустанови“ отношенията си с модната къща след скандала с кампанията ѝ през 2022 г., превърналата се в милиардерка риалити звезда, е новият й представител, информират световните медии.

„От няколко години насам дизайните на Balenciaga са част от моите визии. Тази историческа модна къща прегръща модерността, майсторството на изработката и прилага иновативен подход към дизайна под ръководството на Демна“, заяви Кимбърли в социалните мрежи по-рано тази седмица. Звездата от култовото шоу „Keeping Up With The Kardashians“ е избирала Balenciaga за „Мет Гала“ и е дефилирала в едно от ревютата им по време на Седмицата на модата в Париж.

„За мен тази дългогодишна връзка е изградена на взаимно доверие и ангажимент да правим това, което е правилно. Развълнувана съм, че ще стана неин посланик“, допълни Кардашиян в профила си.  Новината за новото й амплоа идва две години след като се наложи да прекъсне връзки за кратко с екипа на марката. Причината бе кампания, която предизвика скандал заради „детска фотосесия с BDSM аксесоари“.

Тогава Ким, която тепърва започваше работа с компанията, заяви, че е „потресена“ от „тревожните образи“ в проекта. Когато той „взриви“ онлайн пространството, снимките в профила на Balenciaga бяха изтрити, а Ким, която бе едно от водещите лица на бранда, излезе с позиция: „През последните няколко дни мълчах, не защото не бях отвратена и възмутена от последните кампании на Balenciaga, а защото исках да имам възможност да говоря с екипа, за да разбера за себе си как е могло да се случи това. Безопасността на децата трябва да се цени най-високо и всякакви опити за нормализиране на злоупотребата с тях от какъвто и да е вид, не трябва да имат място в нашето общество. В разговора си с тях, вярвам, че те разбират сериозността на проблема и ще предприемат необходимите мерки това никога повече да не се повтаря“. Тогава Ким бе категорична, че планира да преустанови професионалните си отношения с модната къща.

От своя страна Balenciaga се извини за рекламите, които показват малки деца, държащи плюшени мечета в бондаж, а други – с документи за закона за сексуалното насилие над непълнолетни като реквизит. Марката пое отговорност за кампанията. Творческият директор Демна заяви, че „идеята им се е оказала огромна глупост“, а главният изпълнителен директор на компанията-майка на Balenciaga – Kering, Франсоа-Анри Пино, пък определи проекта като „грешна преценка“.

Фотосесиите на децата отприщиха истерия. Хората в Интернет се заканиха да „отхвърлят“ марката, а хаштагът #CancelBalenciaga превзе социалните платформи.

LEAVE A RESPONSE

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *